Monday 1 April 2013

Sedarlah Wahai penyokong Pas

Salam satu Malaysia,sekarang kita telah nampak sekiranya pemimpin parti pembangkang dari parti PAS yang menyokong parti DAP telah bersekonkol dengan mereka yang beridologi komunis ini,maka berertilah pemimpin pemimpin parti itu telah memperdaya dan mempermainkan orang orang mereka sendiri.

Kebanyakan dari soal agama yang di bangkitkan oleh parti pembangkang yang berugama islam itu tidak selaras dengan fahaman islam yang sebenar dan bertentangan dengan keadaan2 yang terdapat di Malaysia pada hari ini.

Parti pembangkang ini telah mengambil kesempatan dari kejahilan dan ketaksuban ahli mereka untuk tektik tipu helah mereka itu,mereka tidak fikir dengan menentang pemerintahan Islam yang ada sekarang iaitu pemerintahan dari parti UMNO yang mendokong agama islam adalah agama rasmi Malaysia,akan merugikan bangsa dan agama Islam itu sendiri.

Kenapa mereka membiarkan fikiran dan diri mereka dipergunakan oleh kuasa kuasa lain untuk memecahbelah kan orang melayu.

Orang melayu harus ingat jangan gadai maruah bangsa dan agama demi kepentingan wang dan kuasa.Mari lah kita bersatu padu demi menyelamat kan maruah bangsa Melayu dan Agama Islam.



Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment